środa, 14 sierpnia 2013

Eton & Windsor | I



Kiedy czasu mam pod dostatkiem, biorę aparat i udaję się tam gdzie czasu nigdy nie tracę. Eton i Windsor. Tam zdjęcia robią się same! Miejsca tak fotogeniczne,że ma się ochotę do nich wracać jak do ukochanego domu. Przepełnione turystami, pachnące historią, czarujące architekturą. Znam je na pamięć, mimo to za każdym razem zaskakują mnie coraz bardziej. Uwielbiam do nich wracać by odetchnąć nad Tamizą, by delektować się kawą w stylowej kafejce, by przyglądać się ludziom siedząc na ławce. Ale najbardziej cenie je za to,że nie pozwalają nudzić się mojej wyobraźni! 

Fot. Ja

16 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia. Twój blog zapowiada się nieźle. I pomyśleć, że znalazłam go w swoich statystykach. ;)

    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne i klimatyczne miejsce, mi tez sie podoba .. :) Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za odwiedziny. M

    OdpowiedzUsuń
  3. klimatycznie...faktycznie kadrów Ci nie zabraknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie tam, masz bardzo klimatyczne zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. You took such stunning photos! I do want to travel to Eton, now, after seeing such a gorgeous place! I'm a new follower on your blog!!

    (='.'=)
    Lauren at adorn la femme

    OdpowiedzUsuń
  6. ahh, rzeczywiście świetne zdjęcia ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękno tego miejsca dodatkowo ukazują świetnie wykonane zdjęcia.
    Pozdrawiam,
    man-in-vogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. równie klimatyczne zdjęcia, aż chce się zwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, urokliwe miejsce. Chciałabym się tam znaleźć kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ahhh przepiękne zdjęcia...
    super blog, obserwuje i czekam na kolejne posty:)
    dziekuje za odwiedziny na moim blogu;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Windsor, to zamek, który wywarł na mnie niesamowite wrażenie. Mam zamiar kiedyś to opisać :)
    A Twoje zdjęcia są takie zupełnie nie-mainstreamowe. Inne. Fajne.
    Dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń